dimecres, 25 de març del 2015

La fe viscuda


'Núria Andrés'

Ahir em va  arribar aquest vídeo,  m’ha semblat molt interessant. De bon principi, al veure la seva duració, gairebé 53’, vaig pensar que no l’aguantaria, però la curiositat em va portar obrir-lo i, vet aquí que me’l vaig mirar d’una passada, no se’m va fer gens pesat, ans al contrari, l’he trobat francament engrescador.

'Núria Andrés' és andalusa, casada i mare de família, encarregada de les Escoles de Família al sud d'Espanya i nord d'Àfrica, fundades pel "Institut Europeu per als Estudis de l'Educació". Va arribar fins aquí per l'afany d’intentar donar la millor educació als seus fills ja que sempre havia tingut molt clar que el millor que podem fer per ells és ensenyar-los com arribar al Cel. Un extraordinari testimoni de com viure la fe en la nostra vida quotidiana.