diumenge, 3 de juny del 2012

El Sant Pare està afligit pel robatori de documents i condemna el tractament d'alguns mitjans.

Durant l'audiència general i davant 15.000 persones, Benet XVI ha manifestat la seva profunda tristesa pel robatori de documents privats en el Vaticà. No obstant, ha subratllat que confia plenament en les seves més estrets col·laboradors i la fe que, tot i la debilitat humana, l'Església està guiada per l'Esperit Sant. Benet XVI "Hi ha moltes intromissions, amplificades en alguns mitjans de comunicació i especialment gratuïtes que van més enllà dels fets, oferint una imatge de la Santa Seu que no respon a la realitat. Desitjo renovar la meva confiança, el meu alè als meus més estrets col·laboradors hi ha tots els que quotidianament, amb fidelitat, esperit de sacrifici i en silenci m'ajuden en el compliment del meu ministeri ". Durant l'audiència el Papa va parlar de Sant Pau i les dificultats que va trobar. Va dir que units a Crist es pot superar qualsevol prova.