dimarts, 29 d’abril del 2014

Excursió del passat 23 d’abril de 2014

Una bonica excursió que sota la batuta d’en Narcís Serrat organitza cada mes amb el nom ‘Anem a fer un tomb...’ i que aquest mes va coincidir amb la festa de sant Jordi.
Sortida i arribada a l’Alzina del Salari, pujada per la Canal dels ‘Palestins’, entremig ens vam esbiaixar a la dreta per visitar  la cova.
Un cop dalt i des d’una esplèndida codina vam gaudir d’unes vistes extraordinàries de 360º, un cop fetes les fotos i admirar el panorama, per celebrar la diada de Sant Jordi vam llegir uns poemes d’en Joan Vinyoli.
A continuació ens vam dirigir cap a Coll de Boix, Alzina del Vent, Coma d’en Vila, Carena de la Castanyera, i Coll de Garganta.
Seguidament vam baixar per una bonica i curta canal per visitar la Foradada del Balcó, i prosseguir un flanqueig a la dreta per anar a la Cova del Centenari, Cova de la Esllavissada, el Gat Mesquer i el Morral del Llop.
Finalment vam baixar directament fins l’aparcament de l’Alzina del Salari