dimecres, 24 de març del 2010

Gianni Vecchio

Gianni treballa en una perruqueria de Roma des de fa més de 50 anys. Per les seves mans han passat milers de clients, entre ells un futur sant.

Parlant de tot i de res, transcorrien les esporàdiques visites de Karol Wojtyla a la perruqueria en la qual treballava Gianni en els anys 70, molt a prop del Vaticà.

"En una ocasió li vaig dir "Pare, li vull fer saber que jo sóc comunista". Ell em va dir: "No passa res, no et preocupis. Es veu que ets bona persona ".

Tenia molt bona memòria. Quan entrava a la perruqueria sempre em deia: " Com està el meu comunista? " En altres ocasions parlàvem de la meva família, de les meves filles..."

Així va començar una amistat sense que Gianni sabés que aquell sacerdot era cardenal i un dels ‘papables’, és a dir, un dels candidats amb més possibilitats de ser Papa.