diumenge, 18 de març del 2012

Quan es pensa...

"Quan es pensa que ni la Mare de Déu pot fer el que fa un sacerdot;
Quan es pensa que ni els àngels, ni els arcàngels, aquells que van vèncer a Llucifer poden fer el que fa un sacerdot;
Quan es pensa que només un sacerdot pot perdonar els pecats i que el que ell lliga en el fons del seu humil confessionari, Déu, obligat per la seva pròpia paraula, ho lliga al cel, i el que ell deslliga, en el mateix instant Déu també ho desfà;
Quan es pensa que Jesucrist, en l'últim Sopar, va realitzar un miracle més gran que la creació de l'univers amb tot el seu esplendor, quan va convertir el pa i el vi en el seu Cos i la seva Sang per alimentar el món, i que aquest prodigi, davant el qual s'agenollen els àngels i els homes, pot repetir-lo cada dia un sacerdot;
Quan es pensa que la humanitat s'ha redimit i que el món subsisteix perquè hi ha homes i dones que s'alimenten cada dia d'aquest Cos i d'aquesta Sang redemptora que només un sacerdot pot realitzar;
Quan es pensa que un sacerdot quan celebra a l'altar té una dignitat infinitament més gran que un rei i que no és ni un símbol, ni tan sols un ambaixador de Crist, sinó que és Crist mateix que és allà repetint el major miracle de Déu;
Quan es pensa que el món moriria de la pitjor fam si arribés a faltar aquest bocí de pa i aquesta miqueta de vi;
Quan es pensa que un sacerdot fa més falta que un rei, més que un militar, més que un banquer, més que un metge, més que un mestre, perquè ell pot reemplaçar-los a tots i cap el pot substituir;
Hom comprèn ... que la Santa Missa, serà molt més que totes les dignitats de la terra i que tots els sants del cel, doncs serà Crist mateix, sacrificant el seu Cos i la seva Sang, per alimentar el món. "
Hugo Wast

Et prometo una vida apassionant
La Conferència Episcopal acaba de llançar una de les 16 campanyes anuals, la dedicada al dia del seminari. I ha confiat la feina a un equip que ha demostrat conèixer els gustos d'aquest públic objecte de la Nova Evangelització: el mateix que va elaborar la sèrie de vídeos ‘May Feelings’.

El secret de l'èxit: missatges breus i senzills, un element d'intriga mantinguda fins al final, una edició excel•lent i ben enganxada a la música i deixar que corri el producte per les xarxes socials. Amb ‘May Feelings’, quatre vídeos, però en preparen més, de moment han superat els dos milions de visites.
Per fer aquest últim vídeo per al dia del seminari, l'equip ha elaborat més d'un centenar d'enquestes a sacerdots preguntant sobre quines promeses se'ls han complert gràcies a la seva vocació.
Han pres aquests missatges i, amb un pressupost de només 7.000 euros, han elaborat un producte que no tindrà costos addicionals de promoció perquè només utilitzarà les xarxes socials per transmetre’l. L’enorme repercussió en premsa ajudarà a la campanya i, de moment ho està aconseguint.

Religión Confidencial