dimarts, 4 d’octubre del 2011

Guanyar-se el cel jugant a Hoquei

Terrassa ha estat un bressol de l’Hoquei herba . Fa uns anys era difícil trobar a la ciutat algú que de petit no hagués agafat mai un stick. Jo mateix vaig jugar-hi durant una pila d’anys, i en guardo molt bons records.
Avui m’ha cridat l’atenció llegir aquesta notícia publicada als mitjans, i n’he volgut fer ressò, perquè dóna testimoni de com també es pot guanyar el cel fent esport.
'Guadalupe Llop' té 27 anys i viu en ‘Torrealta’, una escola residència d'hoteleria per a noies que van a estudiar a Buenos Aires. Ens explica com va descobrir la seva vocació, molt jove, quan practicava assíduament el seu esport preferit.






“Tota la meva vida he fet esport perquè m'apassiona. De petita feia natació, jugava a vòlei i l'hoquei al SIC (Sant Isidre Club), però crec que va ser en l'hoquei on vaig veure més clarament la meva vocació”.