Hi ha moltes maneres de
canviar el món”. Proposo una
molt senzilla i
eficaç ... canviar el món resant
Dimecres passat va començar el mes
de maig, i com és
costum significa: el llançament d'una nova campanya de 'May Feelings'.
Aquests vídeos, creats per un grup de joves
per convidar resar el Rosari,
porten des de fa cinc anys envaint les xarxes
socials. Les cinc edicions anteriors sumen
ja més de dos milions de reproduccions a Youtube, i l'any passat la invitació
a pregar es va convertir en una xarxa social, on es podien penjar intencions de
pregària i demanar per als d'altres.
En aquesta ocasió, la sisena edició de la campanya de May Feelings convida: «Aquest 15-M, torna a lluitar pel que creus. Alça la teva veu i demana amb més força ». El marc escollit per a la campanya és la crisi. El vídeo esmenta algunes de les sortides i solucions que es poden demanar: treball, polítics honrats, defensa de la família ...
Però, encara que el vídeo acaba a la ‘Puerta del Sol’, en al·lusió a les mobilitzacions del 15-M de 2011, els autors conviden a mirar més enllà de les reivindicacions polítiques i la indignació: «Siguis on siguis, torna a confiar en Déu» . Així, proposen l'oració com una forma «molt senzilla i eficaç» de «canviar el món». Són molt pocs els requisits per a això: més enllà de la posició econòmica, l'edat o la salut, «simplement cal ser valent».
En aquesta ocasió, la sisena edició de la campanya de May Feelings convida: «Aquest 15-M, torna a lluitar pel que creus. Alça la teva veu i demana amb més força ». El marc escollit per a la campanya és la crisi. El vídeo esmenta algunes de les sortides i solucions que es poden demanar: treball, polítics honrats, defensa de la família ...
Però, encara que el vídeo acaba a la ‘Puerta del Sol’, en al·lusió a les mobilitzacions del 15-M de 2011, els autors conviden a mirar més enllà de les reivindicacions polítiques i la indignació: «Siguis on siguis, torna a confiar en Déu» . Així, proposen l'oració com una forma «molt senzilla i eficaç» de «canviar el món». Són molt pocs els requisits per a això: més enllà de la posició econòmica, l'edat o la salut, «simplement cal ser valent».
.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada