dilluns, 17 de juny del 2013

Demana’m la Lluna.


“Aquesta és una història senzilla, però no gens fàcil d'explicar. Com en una faula, hi ha dolor, però també està plena de meravelles i de felicitat”.
L'associació 'Pídeme la Luna', formada per infermeres i auxiliars d'infermeria de l'hospital Infantil de Jaén, es dedica a fer realitat els somnis dels nens amb càncer gràcies al seu programa d'activitats extrahospitalàries.

"Les grans audàcies són sempre dels nens. - Qui demana ... la lluna? - Qui no s'atura en perills per aconseguir el seu desig?" És d'aquestes frases del llibre Camí de sant Josepmaria, on Marisol Escribano, la presidenta de la fundació, va prendre la idea per al nom de la mateixa.
 

Marisol Escribano, infermera, supernumerària de l'Opus Dei : "Una vegada vaig sentir dir a sant Josepmaria que el treball d'una infermera havia de transcendir molt més, perquè en el malalt teníem al mateix Crist. Allò em va impressionar tant que em vaig dir: Tinc a les mans un tresor. "