dimecres, 23 de desembre del 2009

Nadala Italiana

D’Itàlia m'envien aquesta nadala.







Tu scendi dalle stelle /O Re del Cielo /E vieni in una grotta /Al freddo al gelo /E vieni in una grotta /Al freddo al gelo. /O Bambino mio Divino /Io ti vedo qui a tremar, /O Dio Beato! /Ah, quanto ti costò /L'avermi amato. /Ah, quanto ti costò /L'avermi amato. /A te che sei del mondo, /Il creatore, /Mancano panni e fuoco, /O mio Signore. /Mancano panni e fuoco, /O mio Signore. /Caro eletto pargoletto, /Quanto questa povertà /Più mi innamora, /Giacchè ti fece amor /Povero ancora. /Giacchè ti fece amor /Povero ancora.


L'he traduït literalment. Perdoneu



Baixes de les estrelles
Oh, Rei del Cel
I véns a una cove
Al fred i al gel
I véns a una cove
Al fred i al gel.

Oh Nen meu Diví
Et veig aquí tremolant,
Oh Sant Déu!
Quant et va costar
Haver-me estimat!
Quant et va costar
Haver-me estimat!

Tu ets del món
El Creador
Falten teixits i foc
Oh Senyor meu
Falten teixits i foc
Oh Senyor meu

Estimat Nen escollit
Quant aquesta pobresa
M’inspira amor vers tu
Tan bon punt l’amor et va fer
Encara més pobre.
Tan bon punt l’amor et va fer
Encara més pobre