divendres, 12 de febrer del 2010

La Mare Teresa de tot en feia olla


Des de Granada el Dr. Llucià Pou m’envia aquest article on es veu com la Mare Teresa, aprofitava cada moment per treure profit del bo de cada persona, i per empènyer-la a fer el bé.


‘Hillary Clinton’ relata la seva trobada amb la Mare Teresa de Calcuta quan li va demanar ajuda per a un centre d'adopció com alternativa l'avortament.

05/02/2010 - RC

En l’'Esmorzar de Pregària' que va tenir lloc el primer dijous de febrer a Washington, després del president del Govern espanyol José Luís Rodríguez Zapatero, va intervenir la secretària d'Estat del Govern d’’Obama’, ‘Hillary Clinton’.

La dona de l’expresident Clinton va recordar la participació en aquest mateix esdeveniment de la ‘Mare Teresa de Calcuta’.

Llavors, la monja li va proposar obrir a Washington una casa per acollir a nens, les mares dels quals estiguessin pensant a avortar.

Clinton va relatar amb humor el moment en el qual la Mare Teresa li va demanar parlar a soles, ja que imaginava que li anava a reprovar la seva postura davant l'avortament.

"Em va impressionar com era de petita i com de vigoroses eren les seves mans, i les sandàlies que duia al mes de febrer".

"Compartim la convicció que és preferible l'adopció que l'avortament",
em va dir.

Llavors, em va demanar crear juntes a Washington una casa d'adopció per aquests nens que estan destinats a ser avortats.

"Vaig sentir, va explicar Clinton, que m'havien donat una ordre des de d'alt, i vaig començar a treballar. Vam estar un temps i vam necessitar moltes aprovacions". Va ser, va afegir, en tot el procés, la "lobbysta més infatigable que he vist". Em va telefonar des de Vietnam, des de l'Índia, i finalment el moment de la inauguració fou el juny de1995".

‘Hillary Clinton’ va recordar el dia de la inauguració en la qual la Mare Teresa de Calcuta va gaudir "com un nen feliç".

Dos anys després, va concloure, vaig anar al seu funeral, on hi havia caps d'estat i de govern de tot el món".