divendres, 16 de desembre del 2011

L'esfinx

El 17 del mes passat, just acabades les abundoses pluges, vam fer una excursió a Mura per gaudir de les fonts i els salts d’aigua de la riera.
Va ser una jornada agradable poder fruir d’aquell be de Déu d’aigua que s’escolava per la muntanya. La riera baixava plena, i era una joia veure com saltava pel gorg del Grau.
Vaig penjar la traça i algunes fotos de l’excursió a Wikiloc amb un comentari per qui volgués baixar-ne el ‘track’ i repetir-la.
Al cap de pocs dies rebia un comentari d’un internauta anomenat ‘Julian Arribas’ que em feia un agradós comentari i esmentava que ell a més de fer l’excursió havia fet una foto d’una esfinx. En Julian, pel que he sabut, és aficionat a la fotografia, i m’ha demostrat que a més a més , és un artista fent fotos.
Com que em llençava el repte de trobar l'esfinx, i es brindava enviar-me la foto, vaig acceptar me l’enviés.
Dit i fet, en Julian no va tardar ni 24 h i ja la tenia al meu correu amb tota mena d’explicacions que demostren que domina l’art fotogràfic, aprecia els detalls i sap el què fa.
Li he contestat agraint-li el lliurament, i com que no la podia penjar a Wikiloc, com hauria estat el meu desig, la penjo al bloc, demanant-li la autorització per posar el seu nom.
Un cop rebut el vistiplau, aquí la teniu. És una curiositat de la natura i segons explica l’autor, només s’aprecia aquesta esfinx des d’un punt concret, ni més amunt ni més avall, altrament es desvirtua.
Ara només cal per par meva descobrir el lloc, i agrair al Julian i la seva esposa, coautora de la foto, la subtilesa en l’observació i el detall de la tramesa.