divendres, 18 de març del 2011

La lògica del perdó; un antídot per a la crisi


Em suggereixen posi aquests vídeos que va publicar en el seu bloc ‘Núria Chinchilla’. I sí, sí, per damunt de tot, crec val la pena difondre’ls.

La setmana passada vaig tenir l'ocasió de veure la pel•lícula "Invictus" en què ‘Nelson Mandela’ aprofita l'esport per aconseguir unir dos bàndols que semblaven irreconciliables a Sud-àfrica.
.
No obstant això, el que més em va cridar l'atenció van ser dues frases que, recordant la seva estada a la presó durant 30 anys, encara tenen més força.
.
La primera em va recordar el nostre llibre, que deia "Sóc amo del meu destí; sóc el capità de la meva ànima".
.
La segona, "El perdó allibera l'ànima i dissipa totes les pors", és la que m'anima a fer-vos partícips de la sessió que el meu bon amic Mn. Joan Costa va impartir el desembre a l'IESE dins del cicle del nostre ‘Women's lobby’. Val la pena escoltar-lo amb pausa i arribar fins al final. Ja em direu ...
.
Després de veure el primer vídeo i llegir els comentaris, de ben segur continuareu amb la resta.


.

.

.

.

.
.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Realment s'explica molt bé Mn. Costa