dilluns, 12 d’octubre del 2009

Confiança en l’Àngel de la Guarda


‘José Pedro’ acaba de fer 50 anys, coincidint amb la celebració de les seves noces de plata. Va estudiar Ciències de la Informació i treballa des de fa més de 20 anys a la Direcció de Comunicació de ONCE.

Explica moltes anècdotes referents a la seva ceguesa, però reconeix que potser el que més crida l’atenció del dia a dia d'una persona cega, és precisament “la importància que donem a coses que per d'altres no en tenen tanta”.

Per exemple: “per a mi un petit entrebanc o una bastida que el dia anterior no hi era, pot ser importantíssim, sobretot si vaig per un carrer que creia coneixia bé”.

“Potser per això tinc un tracte molt especial amb el meu Àngel custodi: En les meves accions, sempre diposito tota la meva confiança en el meu Àngel de la guarda".

Té un bon record dels seus pares i està agraït d’haver crescut dins una família nombrosa: “hi ha tendència a ser proteccionista amb els cecs; però a casa meva jo tenia l’encàrrec de posar el rentaplats i ajudar a banyar els petits com tots els altres".